bodk groen

Meer weten?

Interesse in een incompany training? Neem contact met ons op en wij bespreken samen de mogelijkheden.

Binnenkort zullen wij de training ook aanbieden als open inschrijving op verschillende locaties in Nederland.

Contact

TRAINING BLIK OP KLANTREIZEN

Een van de succesvolle methoden om klantgerichtheid te verbeteren is het werken met klantreizen. Met de klantreis-methodiek kan niet alleen de klantervaring inzichtelijk gemaakt worden, maar ook wat er ‘achter de schermen’ gebeurt in de organisatie tijdens de verschillende contactmomenten met de klant.Tijdens de training kijken we naar de invloed van de klant op de inrichting van de organisatie

Voor wie?

Deze training is geschikt voor iedereen die verder wil kijken dan alleen het in kaart brengen van een klantreis. Wie wil leren hoe een klantreis vertaald kan worden naar de organisatie en wat dit betekent voor de inrichting van de processen en de systemen.

Het aantal deelnemers is minimaal 6 en maximaal 12

Na de training

  • Je leert wat klantreizen zijn
  • Wat zijn persona’s
  • Hoe je klantreizen kan bouwen/maken
  • Het werken met Service Blueprints
  • Uitwerken van 1 klantreis
  • Implementeren van de klantreis in de organisatie
  • Welke lagen van de organisatie worden geraakt; welke processen, systemen zijn nodig en welke data wordt verwerkt. En zit hier privacygevoelige data bij?
  • Het vertalen van klantreizen naar de interne organisatie