E-learning Training Blik op de organisatie

Een organigram is in iedere organisatie aanwezig. Maar inzicht in de blauwdruk van de organisatie ontbreekt vaak. Informatie, zoals strategie, processen, systemen, producten en diensten is gefragmenteerd aanwezig en vooral niet met elkaar verbonden. De meeste medewerkers bezitten veel kennis en inzicht over de eigen afdeling maar missen vaak het totaalbeeld. Het ontbreken van een organisatieblauwdruk vertraagt digitaal transformeren. Het kost de organisatie meer tijd en geld om knelpunten te ontdekken die nodig zijn voor transformatie.

Voor wie?

Deze E-learning training is geschikt voor iedereen die een bijdrage levert en gezamenlijk binnen de organisatie werkt aan business transformatie.  Je leert wat de meerwaarde is van een organisatieblauwdruk en hoe je deze gezamenlijk kunt bouwen en onderhouden.

Daarnaast leren wij je hoe je tijdens deze aanpak gebruik kan maken van online tools. Deze E-learning Training Blik op de Organisatie bestaat uit theorie en korte praktische opdrachten. 

Klik hier om je in te schrijven

Inschrijven en contact

De prijs voor deze E-learning is €249,00 ex BTW. Stuur een mailtje via onderstaande button met je naam. Je ontvangt daarna een email met een korte instructie over de toegang tot de training en de betaalgegevens. Voor andere vragen over deze training neem gerust contact met ons op via Hallo@deblauwefabriek.nl.

Klik hier om je in te schrijven

Online training Innoveren met Klantreizen

Een van de succesvolle methoden om klantgerichtheid te verbeteren is het werken met klantreizen. Met de klantreis-methodiek kan niet alleen de klantervaring inzichtelijk gemaakt worden, maar ook wat er ‘achter de schermen’ gebeurt in de organisatie tijdens de verschillende contactmomenten met de klant. Tijdens de training kijken we naar de invloed van de klant op de inrichting van de organisatie.

Voor wie?

Deze training is geschikt voor iedereen die verder wil kijken dan alleen het in kaart brengen van een klantreis. Je leert hoe je vanuit de klantreis de vertaling maakt naar de interne organisatie. En hoe je informatie uit klantreizen kunt gebruiken om te kunnen innoveren. 

Daarnaast leren wij je hoe je tijdens deze aanpak gebruik kan maken van online tools. De training bestaat uit theorie en praktische opdrachten.

Schrijf je in via het digitale inschrijfformulier.
Voor vragen over de Online Training mail ons op hallo@deblauwefabriek.nl